fbpx

שיטת אייפק פלוס – ביטול אלרגיות

איך מבטלים אלרגיה על פי שיטת אייפק פלוס

טיפול אייפק פלוס באלרגיות מתכנת מחדש

בטיפול אייפק פלוס פיזי (נטרול/ביטול אלרגיות) אנו יוצרים חשיפה מבוקרת לתדר של האלרגן, כאשר המטופל אוחז בידו בקבוקון או פתק, המייצג את האלרגן, ובו זמנית, בטיפול אנרגטי, יוצרים תנועה וזרימת אנרגיה לאורך המרידיאנים (ערוצי זרימת האנרגיה) בגוף.

בעת טיפול אייפק פלוס באלרגיות מקבל הגוף מידע של זרימה אנרגטית בזמן חשיפה לחומר הבעייתי (מצב הפוך לחסימה האנרגטית שהתבטאה במבדק שריר), ומשנה את הזיכרון השלילי של מערכת החיסון לגורם זה.

השינוי האנרגטי מתבטא מיד במבדק השרירים אך דרוש זמן נוסף, עד 25 שעות, ושימוש חד פעמי באחת או יותר מאחת עשרה תמיסות הומאופתיות, שתוכננו לתמיכה בטיפול מסוג זה, כדי שהשינוי יהפוך לקבוע. בזמן זה מתבקש המטופל למלא אחר הוראות הימנעות שונות, שיבטיחו את הטמעת הטיפול ברבדים השונים – פיזי, כימי, חשמלי, מנטלי, רגשי ורוחני.

שחרור מפחדים

בדרך זו "מלמד" מטפל אייפק פלוס את המח, שהאלרגן שמוצג לו איננו מסוכן לגוף ושאין צורך להתגונן מפניו. בעקבות זאת מפסיק המוח לשסות את מערכת החיסון באותו אלרגן, וכך הוא מפסיק להיות אלרגן, הופך ידידותי לגוף, והתגובה האלרגית מפסיקה להופיע. לרוב מספיק טיפול אחד לכל אלרגן. במקרים רבים מטפלים במספר גורמים בבת אחת.

בשיטת אייפק פלוס ניתן לטפל ביעילות גם בפולשים חיצוניים – נגיפים, חיידקים, פטריות וטפילים.

הערכה בטיפול אייפק פלוס רגשי

בטיפול אייפק פלוס רגשי מתבצעת הערכה, דרך מבדק שרירים, לאיתור אמונות, מחשבות ורגשות שליליים, ומתבררים המחסומים הרגשיים, שהודחקו לתת המודע, אך פועלים בתוך הגוף ומתבטאים בתסמינים פסיכוסומאטיים או בפחדים, חרדות, טראומות, קונפליקטים, כעסים, דיכאונות, דימוי עצמי נמוך, ועוד.

התוצאה – שחרור יעיל ומהיר מפחדים, חרדות, כעסים, טראומות ומצבים רגשיים לא פתורים, ביטול תסמינים פסיכוסומאטיים, העלאת המודעות העצמית ויכולת הבחירה החופשית.

בזכות הדיוק המתאפשר מהשימוש במבדק השרירים, אנו משתמשים באופן מיטבי בידע ובטכניקות טיפוליות מרפואה סינית, קינסיולוגיה יישומית, הומאופתיה, דמיון מודרך, EFT ,TAT, נועם הנוכחות, אנרגיית טאכיון, איזון צא'קרות, פרחי באך ועוד.

כל זאת על מנת ליצור ניקוי ושינוי אנרגטי של תכנים לקויים ומשבשים ברמת תת-המודע והלא-מודע של המטופל. בעקבות ה"ניקוי" האנרגטי מגיעים שינויים גם ברמות הפיזיות ונוצר תהליך החלמה.

להמשך קריאה על טיפול באלרגיות ומשמעות האלרגיה בשיטת אייפק פלוס היכנסו לכאן

לוגו מכללת אייפק פלוס

המכללה הרשמית ללימודי אייפק

שיטת אייפק היא דרך חיים.

לעיתים מאתגרת אך ככל שתתקדמו בה, תרגישו את המיומנויות שמתפתחות ואת החיבור החדש שאתם מייצרים עם עצמכם. חיבור שיאפשר לכם להתנהל בעולם הכאוטי (לעיתים) הזה עם סדר ושיטה. מובילים את חייכם למקומות שרציתם ולא נעים ונדים על גלי המציאות האקראית.

מתעניינים בלימודים?

ההרשמה לקורס הסמכת מטפלי אייפק פבואר 2023 החלה. למהירי החלטה – הנחה לנרשמים עד סוף השנה.

מתעניינים בלימודי הכשרה? השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

קורסים במכללת אייפק

מאמרים אחרונים

פתח שיחה
1
צריך עזרה?
מכללת אייפק פלוס
שלום ????
איך אנחנו יכולים לעזור לך? ????