fbpx

מהי שיטת אייפק

מהי שיטת אייפק?

שיטת אייפק מאפשרת לנו לזהות תכנים משבשים שהצטברו בתת-המודע שלנו: טראומות, פחדים, כעסים, אלרגיות, רגישויות-יתר וכדומה. טיפול אייפק פלוס יודע לנטרל או לנקות את התכנים הללו, כך שהם מפסיקים לנהל את המטופל/ת, ומתחולל תהליך של החלמה וגדילה.

מכירים את ההרגשה הזו, שאתם חווים את הדרך הבטוחה נעלמת לכם? שמה שחשבתם שהוא גשר יציב מסתיים פתאום ואתם חוששים ליפול למים? שאתם מסתכלים מסביב כדי לחפש עזרה ולא יודעים אפילו ממי לבקש?

אז זהו, שיש מישהו שתוכלו להתייעץ איתו מיידית ולקבל תשובה. המישהו הזה הוא אתם, או יותר נכון החלק התת מודע שבכם. אתם שם תמיד בשביל עצמכם ועתה רק נותר להבין איך לדבר עם עצמכם. איך להתחבר ל "מחשב" שיש לכולנו בראש ואיך לקבל תשובות ממאגר הידע שלכם הנמצא שם.

בדיוק בשביל זה פיתחנו את שיטת אייפק (™IPEC), כדי לאפשר את הקשר הישיר הזה לעצמכם. מעבר לכך שיטה זו הינה אינטגרציה טיפולית חכמה ויעילה, המהווה פריצת דרך בתפיסתה וביעילותה. שיטת אייפק, זוכה להתעניינות רבה בקרב אנשי מקצוע בתחומי הרפואה הקונבנציונאלית, הטבעית ובריאות הנפש ככלי טיפולי רב ערך במגוון רחב של בעיות נפוצות.

הסיבה לכך נעוצה בפשטות הגישה הטיפולית, בתוצאות הטובות שחווים המטופלים לאורך זמן, ובעובדה שהיא מבוססת על שילוב של מיטב שיטות הריפוי הטבעיות.

השיטה פותחה כתוצאה משילוב של ידע וכלים טיפוליים, אותם איחדו לכלל שיטה מסודרת סיגל ועדי שאנן, מאסטרים ברפואה סינית מישראל ואורי קניג, פסיכולוג ישראלי מלוס אנג'לס. הסדנה הראשונה ללימוד השיטה התקיימה כבר בשנת 1998, ומאז הולכת השיטה מתפתחת, מתייעלת ומתפשטת. כיום ישנם בישראל מאות מטפלי אייפק פעילים.

מהי שיטת אייפק
מהי שיטת אייפק

מהו טיפול אייפק ואיך הוא יכול לשנות מצבי חיים?

שיטת אייפק מאפשרת לנו לזהות תכנים משבשים שהצטברו בתת-המודע שלנו: טראומות, פחדים, כעסים, אלרגיות, רגישויות-יתר וכדומה. טיפול אייפק פלוס יודע לנטרל או לנקות את התכנים הללו, כך שהם מפסיקים לנהל את המטופל/ת, ומתחולל תהליך של שינוי, החלמה וגדילה.

טיפול אייפק הוא טיפול אנרגטי, המשלב מגע, שיחה וטכניקות טיפול נוספות. בין היתר, אנחנו מטופפים על הגב ונוגעים בנקודות דיקור בפנים, בידיים וברגליים. הכל נעים, ידידותי, לא פולשני ומתאים לכל גיל, מינקות ועד הגיל השלישי.

טיפול אייפק מוביל לשינוי

טיפול אייפק – טיפול טבעי לאלרגיות ורגישויות יתר

שיטת אייפק היא שיטה הוליסטית ואקלקטית, המשלבת ומיישמת רעיונות, טכניקות וכלים אבחוניים וטיפוליים מתחומים שונים: רפואה סינית, קינסיולוגיה יישומית, רפואה יוגית, רפואה יהודית, פסיכולוגיה, פסיכותרפיה, Neuro-Emotional Technique, דמיון מודרך, NAET, איזון צ'אקרות, פרחי באך, ועוד – על מנת ליצור ניקוי ושינוי, דרך הרובד האנרגטי, של תכנים ברמת הגוף, הלא-מודע ותת-המודע של המטופל.

על פי שיטת אייפק, אלרגיה או רגישות יתר הן תגובה (חיסונית) מוגזמת או מיותרת של הגוף, למפגש עם גורם כלשהו, רגשי או פיזי (אלרגן), שהגוף מזהה (בטעות) כמסוכן.

יכולה להיות רגישות לכל דבר תחת השמש, כולל השמש עצמה. רגישויות אלה משפיעות על בריאותנו בדרכים שונות ומגוונות, הרבה מעבר מהמקובל לחשוב. כמעט כל תסמין או מחלה עלולים לנבוע מרגישות-יתר או מאלרגיה.

בטיפול ™IPEC (פיזי) ניתן לבטל רגישויות אלה, הפיזיות והנפשיות, ובכך לשפר את בריאותו של המטופל באופן דרמטי, במהירות גבוהה יחסית, ולאורך זמן.

אלרגיות ורגישויות יתר
אלרגיות ורגישויות יתר

טיפול אייפק בעזרת מבחן שרירים – קינסיולוגיה שימושית

ההערכה והאבחון בשיטת אייפק נעשים על ידי "מבדק שרירים" – MUSCLE TESTING. דרך תופעת מבדק השרירים, ניתן להתחבר אל החלקים הלא-מודעים של מוח האדם, ולקבל מידע חיוני לגבי מצבו של הנבדק, הגורמים למצבו ודרכי הטיפול הנכונות לגביו בכל רגע נתון. מידע שאינו זמין, בדרך כלל, בדרכים אחרות.

בטיפול אייפק באלרגיות, משתנה התפיסה השגויה של הגוף לגבי הגורם אליו מתייחס הטיפול, כך שהוא לא יגיב עוד לגורם שטופל. במקביל להתקדמות התהליך הטיפולי – הולכים התסמינים ונעלמים.

טיפול אייפק רגשי מאפשר שחרור יעיל מטראומות, אמונות מגבילות ומטענים רגשיים מיותרים כגון: פחדים, כעסים, דימוי עצמי נמוך, חרדה, אשמה, בושה, הכחשה וכדומה. טיפול זה יעיל, לפיכך, גם במצבים של דיכאון, מתח נפשי, חרדה אקוטית או כרונית, פוביות, בעיות אכילה, התנהגות כפייתית, קשיים בלימודים, הפרעות ריכוז וזיכרון ועוד. הטיפול תורם גם להעלאת המודעות, הערך האישי ויכולת הבחירה החופשית.

לסיכום: שיטת אייפק (™IPEC) מהווה כלי מעולה לריפוי, לצמיחה ולהתפתחות אישית.

ה"אני מאמין" של שיטת אייפק

שיטת אייפק – IPEC  הדרך לחופש אמיתי

כל אדם, ולו הצעיר ביותר, סוחב עמו "חבילה", שהולכת וגדלה וכבדה עם השנים. "חבילה" המורכבת מטראומות, רגשות מודחקים, אמונות מגבילות, דימוי עצמי נמוך, כעסים, פחדים, אלרגיות, רגישויות-יתר ועוד..
"חבילה" זו, האגורה בחלקים הלא-מודעים של המוח, מנהלת את חיי בעליה ומונעת ממנו לבחור באופן חופשי את בחירותיו.
היא מגבילה אותו, מטעה, מכאיבה, פוגעת בבריאותו, באושרו ובתפקודו.
שיטת IPEC, מתמקדת בזיהוי ובשחרור מרכיבי ה"חבילה" האישית של המטופל, ומעניקה לו חופש להתנהל ולנהל את חייו על פי רצונותיו האמיתיים, כשהשפעתן של טראומות העבר פוחתת והולכת, ככל שהתהליך הטיפולי מתקדם.

זהו חופש אמיתי !

שיטת IPEC נעזרת במבדק השרירים, המבוסס על ההנחה שהגוף שלנו יודע ועל יכולת להתחבר לידע העמוק של הגוף כדי לאבחן במדויק את הגורמים לסבל האנושי ואת הדרכים הטובות ביותר ליצור שינוי ולהביא החלמה וריפוי.

שיטת IPEC פותרת מהיסוד בעיות כמו אלרגיות, רגישויות-יתר, בעיות חיסוניות, בעיות עור, נשימה ועיכול, כאבים, חולשות, פחדים וחרדות, טראומות, התמכרויות ועוד.
השיטה משלבת את עקרונות הרפואה הסינית עם ידע מתחומי הריפוי השונים והתוצאה:
גישה טיפולית פשוטה וידידותית, המניבה תוצאות נפלאות ומהירות!

לוגו מכללת אייפק פלוס

המכללה הרשמית ללימודי אייפק

שיטת אייפק היא דרך חיים.

לעיתים מאתגרת אך ככל שתתקדמו בה, תרגישו את המיומנויות שמתפתחות ואת החיבור החדש שאתם מייצרים עם עצמכם. חיבור שיאפשר לכם להתנהל בעולם הכאוטי (לעיתים) הזה עם סדר ושיטה. מובילים את חייכם למקומות שרציתם ולא נעים ונדים על גלי המציאות האקראית.

מתעניינים בלימודים?

ההרשמה לקורס הסמכת מטפלי אייפק פבואר 2023 החלה. למהירי החלטה – הנחה לנרשמים עד סוף השנה.

מתעניינים בלימודי הכשרה? השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

קורסים במכללת אייפק

מאמרים אחרונים

פתח שיחה
1
צריך עזרה?
מכללת אייפק פלוס
שלום ????
איך אנחנו יכולים לעזור לך? ????