fbpx

מרכז שאנן ספיריט – הקליניקה

מרכז שאנן ספיריט בפרדס חנה כרכור

עם השנים, פתחנו קליניקות בכל מיני מקומות מרכזיים בארץ (כמו חיפה ותל אביב). כיום, יש לנו מרכז ריפוי תחת השם "מרכז שאנן ספיריט", בפרדס חנה כרכור.

מרכז שאנן ספיריט בפרדס חנה כרכור:

במרכז שאנן ספיריט בפרדס חנה כרכור, אנחנו מטפלים בשלוש שיטות טיפול: אייפק, תא לחץ וחדר מלח. במרכז שאנן ספיריט תוכלו להיות מטופלים של מהמטפלים הטובים בתחום, שכמובן גם הם נבחרו על ידי סיגל ועדי שאנן לטפל במרכז. בנוסף אנחנו במרכז שאנן ספיריט משלבים בין שיטות הטיפול הנ"ל כדי להביא לתוצאה מהירה ואפקטיבית יותר!

מרכז שאנן ספיריט בפרדס חנה כרכור, נגיש לצירי תנועה ראשיים: כבישים 6,4,2 ו- 65. בנוסף נגיש לתחנת הרכבת של פרדס חנה. חניה חינם במקום

קצת על שיטות הטיפול הנוספות:

תא לחץ:

תא לחץ הוא טיפול היפרברי, המשלב נשימת חמצן בריכוז גבוה עם לחץ אטמוספרי מוגבר (1.4 אטמ'). מדובר בגישה טיפולית חדשנית, ההולכת ותופסת תאוצה ברחבי העולם. הניסיון המצטבר והיתרונות שמביאה עמה הרפואה ההיפרברית, כטיפול במצבים רפואיים רבים ומגוונים, מנווטים כיום גם לתחומים של רפואת העור והפלסטיקה ותחומי האסתטיקה והקוסמטיקה. הרפואה ההיפרברית, שאינה אגרסיבית או פולשנית ומתבססת על החמצן הנקי כתרופה טבעית, מספקת כלי מצוין להאטת תהליך ההזדקנות, שמה שמייחד אותו הוא, שהגוף מחדש את עצמו ללא שימוש בתרופות ובהליכים פולשניים כלשהם. הטיפול בתא הלחץ מפחית את תחושת העייפות ומעלה את רמת האנרגיה. כתוצאה מכך, הגוף מתפקד באופן יעיל יותר והדבר מתבטא בתחושת רוגע, חדות וחיוניות, שיפור בחוסן הגופני, בסיבולת ועוד. תא הלחץ מסייע להגברת ייצור תאי הדם הלבנים ובכך מאפשר את חיזוק המערכת החיסונית, הנלחמת, בין השאר, בחיידקים ובנגיפים. החמצן מגיע עם זרם הדם, בין השאר, הישר אל תאי המוח ומסייע בשיפור היכולות הקוגניטיביות, בהן זיכרון, יכולת לימוד, קשב וריכוז, שיפור זמני התגובה וכדומה. מחקרים ראשוניים הראו גם יכולת להאט תהליכי ניוון מוחיים.

למידע נוסף על טיפול בתא לחץ לחצו כאן!

תא לחץ שאנן ספיריט
תא לחץ שאנן ספיריט

חדר מלח:

חדר מלח מסייע בטיפול בדרכי הנשימה ומקל על ילדים ומבוגרים, הסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון אסתמה, ברונכיטיס, COPD, נזלת כרונית, נזקי עישון ומחלות אלרגיות של מערכת הנשימה.

מרפאות הספאלאותרפיה (טיפול במכרות מלח) נפוצות מאוד בארצות בהן קיימים מכרות מלח: באוקראינה, אוסטריה, בולגריה, גרמניה, פולין, רומניה ורוסיה. המרפאות ממוקמות במעמקי המכרות והמטופלים יורדים מאות מטרים במעליות, כדי ליהנות מהטיפול.

חדר המלח במרכז "שאנן ספיריט" נותן מענה טבעי ויעיל לבעיות נשימה ובעיות בריאות נוספות, שכן המלח המצוי בחדר, הינו מלח טבעי ממכרות המלח מאירופה, שמצפה את קירות החדר, במטרה לחקות את השהייה במכרות המלח באירופה.

למידע נוסף על טיפולים בחדר מלח לחצו כאן!

חדר מלח שאנן ספיריט
חדר מלח שאנן ספיריט

המטפלים שלנו במרכז שאנן ספיריט:

בשטיטת אייפק מרכז שאנן ספיריט 6

בשטיטת אייפק מרכז שאנן ספיריט 7

בשטיטת אייפק מרכז שאנן ספיריט 8

טיפולים משולבים

בעזרת שילוב שיטות הטיפול הללו, לגוף יש יותר סוגי משאבים להתמודדות עם מגוון רחב של מחלות, אלרגיות, מצבים וכו'. בעזרת שילוב הטיפולים, המטופלים רואים שיפור מהיר יותר ובנוסף הטיפול נטמע חזק יותר בגוף.

לשילוב השיטות יש שני דרכים:

  • הראשונה, היא כרטיסיית טיפולים מותאמת אישית ובה בין 2-3 מהשיטות איתן אנחנו עובדים ומטפלים, כך שכל טיפול הוא בפני עצמו.
  • השנייה, היא טיפולים כפולים. לדוגמא: טיפול אייפק שבאמצע הטיפול נכנסים לתא לחץ, טיפול אייפק בתוך חדר מלח או הטיפול המשולש.

הטיפול המשולש:

הטיפול המשולש הוא טיפול בן 3 וחצי ל4 שעות, בו מקבלים טיפול אייפק בחדר מלח ומיד לאחר הטיפול נכנסים לתא הלחץ לטיפול מלא (בן שעה וחצי), בנוסף במידת הצורך תראו את המטפל משתמש טכניקות לאיזון הגוף במהלך הטיפול המשולש כמו: כיוון נוכחות, כיוון שעון ביולוגי ואיזון צ'אקרות.

הטיפול המשולש מתאים למגוון רחב של מצבים כגון : בעיות נשימה, פריחות ובעיות עור, דלקתיות, סטרס, פוסט קוביד (לרוב פוסט קוביד הוא טיפול משולש וואן שוט) וכו'.

שילוב אייפק עם חדר מלח:

שילוב שיטת אייפק עם חדר מלח הוא יעל ביותר! חדר מלח תומך בטיפול האייפק בכך שהוא מחזק את המערכת החיסונית במהלך הטיפול גורם לנשימה להיות חלקה יותר ומרגיע לחצים וכך טיפול האייפק יכול להיטמע בגוף הרבה יותר טוב! בנוסף במידה וטיפול האייפק נוגע במצבים של קשיי ובעיות נשימה, פריחות ופטריות בעור או סטרס וחדרה, חדר מלח מגביר את יעילות הטיפול בכך שתוקף את הבעיה ממקום אחר.

שילוב תא לחץ ואייפק:

שילוב תא לחץ עם אייפק, מקצר את התהליך ומוריד מהאינטנסיביות של תהליך הטיפול בתא לחץ בלבד. טיפול האייפק תומך בתהליך הטיפול בתא לחץ, מקל על המטופל וגורם לתוצאות מהירות יותר. לדוגמא, בפיברומיאלגיה, המטופל יגיע 3 פעמים בשבוע במקום 5 לתא לחץ ובנוסף ברוב המקרים התהליך אפילו יתקצר והתוצאות יגעו מהר יותר!

שילוב חדר מלח ותא לחץ:

שילוב חדר המלח עם תא הלחץ הוא משמעותי מאוד לטיפול בבעיות מערכת הנשימה, עור, דלקתיות וסטרס. מכיוון ששני סוגי הטיפולים מטפלים באותן בעיות, השילוב שלהן נותן לגוף כלים להתמודד עם אותן בעיות ובנוסף "מפנה לו את הדרך". משמע, חוץ מהכלים שהטיפולים נותנים לגוף כדי להתמודד על בעיות אלו, הטיפולים מנקים את הגורמים שמפריעים לגוף להתמודד עם אותן בעיות.

שילוב שלושת השיטות בכרטיסייה מותאמת אישית:

לשלושת סוגי הטיפול יש מגוון רחב מאוד של מחלות, בעיות ומצבים בהן שלושתן מטפלות. השילוב בין שלושתן, מקדם ומזרז את התהליך, בכך שהן תומכות אחת בשנייה ותוקפות את הבעיה משלושה כיוונים שונים, כך הטיפול הופך גם לפחות אינטנסיבי בחלק מהמקרים.

לקביעת תורים לטיפולים במרכזי שאנן ספיריט לחצו כאן!

לוגו מכללת אייפק פלוס

המכללה הרשמית ללימודי אייפק

שיטת אייפק היא דרך חיים.

לעיתים מאתגרת אך ככל שתתקדמו בה, תרגישו את המיומנויות שמתפתחות ואת החיבור החדש שאתם מייצרים עם עצמכם. חיבור שיאפשר לכם להתנהל בעולם הכאוטי (לעיתים) הזה עם סדר ושיטה. מובילים את חייכם למקומות שרציתם ולא נעים ונדים על גלי המציאות האקראית.

מתעניינים בלימודים?

ההרשמה לקורס הסמכת מטפלי אייפק פבואר 2023 החלה. למהירי החלטה – הנחה לנרשמים עד סוף השנה.

מתעניינים בלימודי הכשרה? השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

קורסים במכללת אייפק

מאמרים אחרונים

פתח שיחה
1
צריך עזרה?
מכללת אייפק פלוס
שלום ????
איך אנחנו יכולים לעזור לך? ????